SOLIDT FAGLIGT MILJØ

Med et solidt fagligt miljø for udvikling, læring og samarbejde, hvor terapeutiske metoder og psykologisk teori går hånd i hånd og er i overens-stemmelse med den nyeste neuropsykologiske viden om, hvordan forandring sker hos mennesket. Team af undervisere, som har samarbejdet i mange år og har været med til at uddanne psykoterapeuter i en lang årrække.

• Vi bruger det vi har gode erfaringer med og samtidig går nye veje.
  • Godt miljø for udvikling, læring og samarbejde.
  • Uddannelser hvor der er sammenhæng mellem og vægtning af både det praktiske og det teoretiske.
  • Sund og dynamisk organisation, der kan varetage den store opgave at skabe nærhed og tilgængelighed mellem kursister og institut.
  • Trygt og udfordrende miljø med omsorg og tillid for den enkelte til at udvikle sig.

Om instituttet

Instituttet er organiseret i PSYKOTERAPEUTUDDANNELSEN  A/S
Psykoterapeutuddannelsens mål er at udbyde uddannelser og kurser inden for Psykoterapi og Psykologi

Kursus- og uddannelsesoversigt

Orienteringsmøde

PSYKOTERAPEUTUDDANNELSEN på Facebook

2 weeks ago

Psykoterapeutuddannelsen A/S

Hvor var det dejligt at tage dette billede og nyde en dejlig fest sammen en flok så fantastiske mennesker,der de sidste 4 ½ år har været under uddannelse til at blive certificeret som Dynamisk Relationsorienteret Psykoterapeut – En storslået oplevelse at det første hold, der har haft mulighed for at tage hele uddannelsen hos os, nu er færdige og certificerede.

Hjertelig tillykke til alle jer nye kollegaer, som vi med stolthed sender ud i verden for at medvirke til at andre mennesker får et bedre og mere tilfredsstillende liv.
... Se mereSe mindre

Kommenter på Facebook

Hjerteligt tillykke med Jeres uddannelse. Sammen er vi stærke og løfter i flok, når andre mennesker har behov for vores hjælp . Kram her fra

Tillykke til jer alle!